Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 146 1.6 боксер - охладителна система

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от godless Покажи съобщение
    Само да попитам и аз нещо. Подготвям моята Алфа за зимата и искам да и направя промивка на охладителната система но нещо не мога да открия пробката за източване на радятора модела е Алфа 145 1.4 Боксер.
    Благодаря предварително.
    отдолу на блока - две пробки за голям и малък кръг
    за промивка има писано не ми се търси
    ----------
    145 / 1.6 Boxer / 103hp--- ex
    156 1.8 ts -- momo салон , 99
    ___________

    Comment


    • #17
      Аз миналата седмица си сменях водната помпа сам. Взех си на Граф с метална турбинка за 46,4 и 2 часа и колата стана като нова. Като свалих старата с пластмасова турбина(на 1 година и 3 месеца) имаше 1см луфт на лагера.Големи боклуци продават навсякъде. Ще я видим тази дали ще устиска до на пролет когато сменям ремъци пак.
      Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
      Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
      Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

      Comment


      • #18
        А нормално ли е за 3 седмици антифриза да ми е намалял с 1см ? , не се вижда никъде да е текло ... Оффф всичко мирише на изгоряла гарнитура... Сменил съм радиатора дал съм 200 лв и си е чисто нов... маркучи,скоби яко стегнато всичко,но колата ме притеснява,че надува маркучите, имам доста симптоми за игоряла гарнитура:
        1. Надува маркучи
        2. Губи течност
        3. Задното гърне е направо чурдясало (предполагам от конденз)
        4. Възможно ли е това да наводнява свещите ?
        Другото, което е има ли нещо по-особено в ремонтирането на гарнитурата на БОКСЕР ДВИГАТЕЛ и някой правил ли го е досега и на каква цена ?
        Last edited by n1ks0n; d.m.y г., 15:42.
        Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

        Comment


        • #19
          Това упражнение сме го правили мнозина тука.Имай в предвид,че за смяна на гарнитурите на главите се сваля и мотора.Само руснаците ги сменяват без да го свалят,но резултатите са плачевни .Сваляйки главите се приготви и за ремонт на клапаните и почистване на повдигачите.Изобщо,ако мотора е на повечко километри,сега е времето да смениш и сегменти и семеринги.Частите не са скъпи .Ако вземеш сет,там са и гарнитурите и семерингите и всички гарнитури по мотора.Заслужава си.
          Успех!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            ...
            Колата показва 160к километра вече..., двигателя звучи доста добре(запазен),само това ми е главният проблем, но това не са ли много скъпи всичките работи, които изброи, а и този двигател няма да го разглобявам аз , гледах в ютубе,че не земат баш целия двигател да свалят, а на части го свалят(това ли имаш предвид?) За тези другите работи няма ли да искат още пари майсторите? Мисля да ходя в офиц. сервиз на Алфа в Стара Загора...
            Алфа Ромео 146 1.6 Боксер Двигател - Boxer Inside

            Comment


            • #21
              Колега,в другата ти тама ти бях обещал,че ще направя справка за регулирането на включването на скоростите - става от избирача върху скоростната кутия в крайно ляво и дясно положение.
              Това,което искам да ти кажа е,че от всичко което си писъл,стигам до извода,че колата се нуждае от сериозно обслужване и ремонт в сервиз,дето хората разбират от нашите автомобили.
              За мокренето на свещите от избила гарнитура-обикновенно се мокри само в единия цилиндър.Ако ти мокри с антифриз свещите през гарнитурите и то и в двете страни,шанса да нямаш антифриз и в маслото е близък до нула.
              Абе,накратко казано,бегай колкото можеш по-скоро в сервиз и дано няма големи бели.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #22
                Остави какво правят мързеливците.Не случайно ти дадох примера с руснаците.За да работиш чисто и лесно се сваля целия мотор,а то не е сложно.Ако сменяваш и биелни лагери,което е задължително при смяна на сегменти,частите са доста под 200 лева.За цените ти препоръчвам да се обърнеш към Лисан.Ще го намериш в Общ технически раздел най-отгоре!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:50.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    Сега ако споделиш и как извади старата цена няма да имаш.Вчера го правих това упражнение с подръчни инструменти и ми се стъжни.Докато я отлепя старата .... .Пак за 2 часа стана но умножено по 3.
                    Взех на Бугати с чугунена турбинка за 45лв.На вид е като истинска, ще видим колко ще издаяни.
                    С отлепянето са видели зор доста хора.
                    Поочукай я малко с чук и се отлепва!Ако не ще- с по-голям чук и по фланеца на шайбата!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      ---
                      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:51.
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                        Така и баба знае!Колегата може да е намерил чалъм да я смъква тарикатски.Впечатлението ми за марката е че за всичко си има лесен начин.Номерът е да го откриеш.Че за това де!
                        Иначе както писах я отлепих ама ми се схвана езикът.
                        Това е чалъма ,колега!На зла круша-зъл прът! Аз не съм привърженик на насилието,но друг смислен начин няма.Забиване на секач и отверки ,между корпуса и помпата,както и приспособления за изтегляне са пълна боза и само могат да повредят леглото.после се сещаш,какво следва.С почукването се отлепя ръждата и после излиза лесно!Това важи и за помпите на други модели!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment

                        Working...
                        X